SSブログ

"What More Can I Give" by Michael Jackson [Michael Jackson]

これもいい歌です。
スペイン語の方を紹介したいのだど、その前にこちらから!

マイケルはじめ、みんな歌が上手で倒れちゃいそう[揺れるハート]

[音楽]http://www.youtube.com/watch?v=v7baeBy7E-w

What More Can I Give

僕たちが立ち上がる前に
どれほどの命が落とされるのだろう
僕たちができることに手をつける前に
どれほどの子ども達が泣かなければならないのか
もし僕たちが愛を届けることで
ひとつの命が救われるのならば・・・

見ないふりをして
いつまで顔を背けているのだろう
壊れゆく僕たちの地球の傷を感じながら
僕たちは地球のファミリーなのに

祈りを届けることで癒せると感じている
誰かを癒せるように

与えられるものが僕にはあるだろうか 
(与えられるものがあるのか教えてほしい)
僕には何があるだろうか
あなたを愛し教え、抱きしめ、必要とするために
僕は他に何を与えられるだろうか

兄弟たちよ、いま恐れを手放して
手を差し出して、約束しよう
心を開いて愛を示し
救いを取り戻そう

愛を放つことには癒す力がある
だからみんな、与えよう

僕には与えられるものがあるだろうか 
{多く与えなくても、少しだけだっていい}
与えられるものが僕にはあるだろうか 
{みんなが少しずつでもいい}
あなたを愛し教え、抱きしめ、必要とするために
僕は他に何を与えられるだろうか

さぁ言って
君のそばに寄りそうから
僕の名を呼んでくれればいい
あなたの友だちだから

ね、なぜ彼らはそういった嫌悪や無慈悲を僕らに教え続けるんだ
そして僕らは、与え続けなくてはならないんだ
何度も何度も・・・

僕には与えられるものがあるだろうか 
(何度も何度も、与え続けてくれるかい)
与えられるものが僕にはあるだろうか 
(神よ、われらの神よ)
あなたを愛し教え、抱きしめ、必要とするために
僕は他に何を与えられるだろうか





What More Can I Give

[1st verse]:
How many people will have to die
Before we will take a stand
How many children will have to cry
Before we do what we can

If sending your love
Is all you can give
To help one live (Mmm, hmm)

How many times can we turn our heads
And pretend we cannot see
Feeling the wounds of our broken earth
We're one global family

Just sending your prayers
Is something you feel
Helping one heal

What have I got that I can give
(What have I got that I can give) [Tell me]
What have I got that I can give (Yeah, yeah, oh, ho)
To love and to teach you
To hold and to need you [Hold and to need you]
What more can I give (More can I give, oh)

[2nd verse:]
Brother to brother lay down our fears
And reach out and make a pact
Showing love that is in our hearts
Let us bring salvation back

Just sending your love
Has the power to heal
So let's all give

What have I got that I can give (What have I got that I can give)
{It's not a lot to give, just a little bit}
What have I got that I can give {Everyone should be a part of it}
To love and to teach you
To hold and to need you {Yeah}
What more can I give (Oh)

Say the words
I'll lay me down for you
Just call my name
I am your friend

See, then why do they keep teaching us
Such hate and cruelty
We should give over and over again

What have I got that I can give (Would you give over and over again)
What have I got that I can give (Oh, my God, oh, my God)
To love and to teach you
To hold and to need you
What more can I give

What have I got that I can give
What have I got that I can give (Give you, give you)
To love and to teach you
To hold and to need you [Oh...]
What more can I give {What more}





Just sending your love
Has the power to heal

『人生とは・・・愛がすべて!』



nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

※ブログオーナーが承認したコメントのみ表示されます。

Facebook コメント

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。